Veel gestelde vragen

fietsonderdelenspecialist.nl geeft u alle antwoorden!

Hieronder een opsomming van de meestgestelde vragen.

Wat zijn de betaalmethodes van fietsonderdelenspecialist.nl?
Betalen bij afhalen: U kunt betalen in onze winkel op het moment dat u de bestelling in onze winkel komt ophalen.
iDEAL: internetbankieren wat direct gekoppeld is aan onze webshop. Makkelijk, snel en veilig.
Rembours: dit is hetzelfde als betalen aan de deur bij levering. Let op! Dit brengt wel behoorlijk wat extra kosten met zich mee voor u, omdat dit buiten onze reguliere bezorgsystemen verloopt.
Vooraf overmaken: u maakt zelf de betaling over vanaf uw bankrekening naar die van ons. U ontvangt direct na het plaatsen van de bestelling een mail met alle benodigde gegevens.

Wat zijn de verzendkosten?
U betaald €12.95 wanneer het product zwaarder is dan 10kg
Daaronder betaalt u per bestelling €5.95  voor leveringen binnen Nederland .
Dit is excl. evt betaalkosten die inrekening worden gebracht bij betaling via Rembours.

Ik heb betaald via iDEAL wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
98% van onze artikelen zijn op voorraad, indien uw betaling door iDEAL is goedgekeurd versturen wij uw bestelling (op werkdagen) binnen 24uur. Mocht een artikel tijdelijk zijn uitverkocht stellen wij u hiervan per mail op de hoogte.

Ik wil bestellen maar als ik via iDEAL betaal staat er dat ik betaal aan MOLLIE i.p.v. fietsonderdelenspecialist.nl is dit juist?
Dat is juist...iDEAL is een service die geleverd word door MOLLIE. Zij controleren het betalingsverkeer. Zij incasseren van u en betalen aan ons.

Ik heb een bestelling gedaan en de optie `vooruit betalen` aangevinkt, hoe nu verder?
Zodra u deze optie heeft aangevinkt en de bestelling afrond krijgt u van ons automatisch een bevestiging met bijbehorende bankgegevens. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben versturen wij de goederen direct toe. LET OP!:Bij vooruit betalen houden wij de bestelde artikelen max. 7 dagen voor u gereserveerd, indien wij dan nog geen betaling hebben ontvangen zal de order automatisch worden geannuleerd.

Hoe zit het met garantie?
Op al uw aankopen zit volledige fabrieksgarantie (mits anders vermeld), de orginele factuur die wij met uw aankoop toezenden is dan ook uw garantiebewijs (zie ook algemene voorwaarden).

Kunnen de produkten ook afgehaald worden?
Ja! U kunt uw bestelling afhalen tijdens openingstijden van de winkel (in onderling overleg).

Kunnen artikelen ook worden geretourneerd?
Ja, u kunt uw produkt zonder opgave van reden binnen 14 dagen na levering retourneren. Uw aankoopbedrag al zodra het produkt bij ons binnen is aan u worden overgemaakt. Voorwaarden zijn wel dat de produkten ongebruikt (liefst in de originele verpakking), compleet en onbeschadigd zijn. De verzendkosten voor retourneren zijn voor uw rekening. Deze worden niet vergoed. Retourzendingen graag eerst vooraf aanmelden via info@fietsonderdelenspecialist.nl

Wat is het retouradres?
fietsonderdelenspecialist.nl

Dekker tweewielers
Torenstraat 10
1601HH Enkhuizen

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar zit niet in de orginele doos. Is het wel nieuw?
Sommige artikelen worden bij ons aangeleverd in een overdoos met 4 of 6 stuks dus moeten wij deze inderdaad overpakken in andere dozen. De produkten zitten echter wel in het orginele plastic en zijn, mits anders vermeld, altijd nieuw en ongebruikt.

Hoe gaat fietsonderdelenspecialist.nl om met mijn persoonlijke gegevens?
fietsonderdelenspecialist.nl respecteert de privacy van haar klanten en draagt er zorg voor dat de persoonlijke en zakelijke informatie die jij ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Wij gebruiken je gegevens uitsluitend om de aankoop en levering van onze producten voor jou zo makkelijk en persoonlijk mogelijk te maken. fietsonderdelenspecialist.nl verkoopt je persoonlijke gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van jouw order.

Ik heb een klacht of ben niet naar tevredenheid geholpen. Wat nu?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
fietsonderdelenspecialist.nl

Dekker tweewielers
Torenstraat 10
1601HH Enkhuizen
tel (0228)312961
mob.06-43 29 68 70
info@fietsonderdelenspecialist.nl

Na ontvangst van uw klacht zullen wij deze binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (www.fietsonderdelenspecialist.nl) bij is aangesloten.

Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag, neem dan contact met ons op via de e-mail of telefoon. Wij zullen onze uiterste best doen deze binnen 24uur te beantwoorden.

© 2012 - 2021 fietsonderdelenspecialist | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel